20070222

Isabel Vilalba, enviada pola Coordenadora Galega da Marcha Mundial das Mulheres ao Fórum de Soberania Alimentária

A Marcha Mundial das Mulheres organiza junto com Via Campesina, o Foro Mundial de Trabalhadores da Pesca, ROPPA – Réseau des Organisations Paysannes et de Producteurs de l’Afrique de l’Ouest, Foro Mundial de Povos Pescadores (WFFP), IPC - Comité de Planificaçom Internacional para la soberanía alimentária, Rede para a Soberanía Alimentaria, e Amigos de la Tierra, um Foro Mundial sobre Soberania Alimentaria. O país elegido para celebrar este encontro é Mali, por ser um país eminentemente agrícola, num continente, o Africano, que também destaca pola produçom de alimentos. A Coordenadora da Marcha Mundial das Mulheres na Galiza conta cumha representante nesta reuniom internacional, Isabel Vilalba, que ademais representa à Coordenadora europeia da Marcha. Som obxectivos deste fórum unificar os distintos conceitos de soberania alimentária e trazar linhas de acçom em comúm para defender o direito dos povos a produzir seus próprios alimentos com independência das condiçons do mercado.



As organizaçons de Mali quixerom que este forum levase o nome dumha mulher muito conhecida na historia deste país africano. Esta mulher chamava-se Nyéléni. Distinguiu-se como labrega e luitadora,numha sociedade que a considerava incapaz por ser mulher soa, sem home nem irmaos, chegando a conseguir duas variantes de sementes de cereal moi utilizadas em Mali.

Nyéléni 2007 - Fórum para a Soberania Alimentária. 23 - 27 de Fevereiro de 2007. Sélingué. Mali


Isabel Vilalba, enviada pola Coordenadora Galega da Marcha Mundial das Mulheres ao Fórum de Soberania Alimentária, que se celebra em Mali, do 23 ao 27 deste mês de Fevereiro.

Sítio web oficial do Fórum:

http://www.nyeleni2007.org

Sítio web oficial da Marcha Mundial das Mulheres na Galiza

http://www.feminismo.info

Nenhum comentário: